Zakres działalności

COIG S.A., to firma specjalizująca się w dostarczaniu kompleksowych, dedykowanych rozwiązań informatycznych, wspomagających procesy zarządzania.  COIG S.A. umiejętnie wykorzystuje swe kilkudziesięcioletnie doświadczenie i najnowsze osiągnięcia informatyki dla zapewnienia swoim klientom realnego wsparcia w obszarach zastosowań IT.

Od ponad 60 lat dostarczamy swoje rozwiązania dla średnich i dużych przedsiębiorstw, głównie z sektora paliwowo-energetycznego, telekomunikacyjnego, finansowego i ochrony zdrowia, nauki i szkolnictwa wyższego, a także dla administracji rządowej i samorządowej. Zajmujemy się projektowaniem i produkcją oprogramowania oraz realizujemy kompleksowe usługi w zakresie wdrażania systemów informatycznych, automatyki  i elektroniki.

Kluczowymi produktami programowymi oferowanymi przez spółkę są systemy klasy ERP:

SZYK2

Autorski, zintegrowany system wspomagania zarządzaniem SZYK2, to ergonomiczne i intuicyjne rozwiązanie pozwalające zwiększyć efektywność działania przedsiębiorstwa. Oprogramowanie obejmuje wszystkie obszary działalności firmy – jego zastosowanie przynosi nieograniczone możliwości biznesowe. System SZYK2 jest wynikiem wieloletniego doświadczenia COIG S.A. w tworzeniu oprogramowania IT. Jest to zestaw aplikacji skutecznie wspierających kluczowe procesy zachodzące w nowoczesnym i dynamicznym przedsiębiorstwie. Dedykowany jest dla dużych i średnich firm o strukturze jedno- lub wielooddziałowej. Zapewnia prosty i szybki dostęp do całego spektrum zestawień i analiz stanowiących podstawę do operacyjnego i strategicznego zarządzania.

KSAT2000i

KSAT2000i to Internetowy Zintegrowany System Zarządzania dla jednostek samorządu terytorialnego, którego zadaniem jest wspomaganie całości procesów administracyjnych realizowanych w jednostkach samorządowych.

Wdrożenia Microsoft Dynamics

System Microsoft Dynamics AX jest zintegrowanym systemem informatycznym ERP i zarazem elastycznym rozwiązaniem do zarządzania podmiotem gospodarczym, które umożliwia pracownikom i firmie podejmowanie bardziej optymalnych decyzji biznesowych. Oprócz modułów standardowych proponujemy również własne rozszerzenia branżowe systemu.

Systemy Obiegu Dokumentów Mdok i Intradok

Sprawna obsługa bieżących dokumentów w przedsiębiorstwie staje się koniecznością dla firm chcących efektywnie zarządzać swoimi zasobami i odnieść sukces. Nasze systemy umożliwiają sprawną, usystematyzowaną i bezpieczną obsługę elektronicznego obiegu dokumentów oraz spraw. Intensywnie rozwijamy produkty Mdok i Intradok, by spełniały aktualne potrzeby naszych klientów.